Kajakkurs - fullbooket

Velkommen til nybegynnerkurs Flattvann iht. Padleforbundets  Våttkortprogram.

Drømmer du om fantastiske eventyr og naturopplevelser på vannet? I samarbeid med Strand Kajakk Klubb arrangerer Bedriftsidretten i Akershus nybegynnerkurs i kajakkpadling.

Ved gjennomført kurs mottar du Våttkort som gjør at du kan leie utstyr og ferdes trygt på vannet.

Oppmøte på Sarbuvollveien 25, 1363 Høvik 10 min. før kursstart - ferdig skiftet.

Link til parkering: Sarbuvollveien 25, 1363 Høvik

Bekledning:

• Vi anbefaler vanlig treningstøy med god varme og som gir god bevegelighet, gjerne neopren.
  • Stilongs/tights og superundertøy → det kan være kaldt i luft og vann. Utenpå dette kan det være lurt å ha enda ny super, t-skjorte eller tynn treningsjakke.
  • Tørt skift og håndkle er smart. Det er mulighet for dusj og skift i garderobene.

Strand Kajakk Klubb stiller med kajakker, årer og flytevester. Kurset er egnet for nybegynnere og ingen forkunnskap er nødvendig.

Kurset kan avholdes i de fleste værforhold, men vil kunne bli avlyst på kort varsel ved tordenvær eller unormalt mye vind.

Pris:

Medlemspris: kr 1350,- (+ betalingsgebyr)
Ordinær pris: kr 1550,- (+ betalingsgebyr)

Medlemspris er for de som er medlem i et bedriftsidrettslag eller er individuelt medlem.
Her kan du bli medlem (medlemskap koster kr 150 per år)

Påmeldingen er bindende.

Kontaktperson: